کلینیک مدیریت

کلینیک مدیریت

کلینیک مدیریت

کلینیک مدیریت

علی خویه کلینیک بازاریابی

  • ۰
  • ۰

دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی در خدمت شماست

روانشناسی فروش و بازاریابی

 

روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت)

مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی

 

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و …….

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب

 تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان فروش و بازاریابی

نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی

زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی

اصول روانشناسی فروش و بازاریابی

عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی

عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی

عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی

کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی

انتقال پیام ها و انواع پیام ها در فروش و بازاریابی

پارازیت های ارتباطی در فروش و بازاریابی

موانع روانشناسی در فروش و بازاریابی  و ارتباطات

مشخصه های ان . ال. پی در بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی

الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی

ب)زبان و زبانشناسی

ج)برنامه‌ریزی روانی مخاطبان

نقش اعصاب و روان  در فروش و بازاریابی

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

بازاریابی ، ارتباطات و فروش و بازاریابی  با استفاده از ضمیرناخودآگاه

۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود

۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز

۳- اصل استفاده از قدرت سوال

۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت

۵ – اصل تصویر سازی ذهنی

بازاریابی هیپنوتیزمی، فروش و بازاریابی  هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

اصل مدلسازی

فرایند مدلسازی

۱-  اصل باورها و  ارزش ها

۲-   اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۳-  اصل پیش فرض ها

۴-  اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها

۵-  اصل خطوط زمانی

۶-  اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۷-  اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۸-   اصل مدل متا در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۹-   اصل مدل  Score در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۱۰- اصل زبان بدن در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی  و ارتباطات

۱۱- اصل دی ان ای ان ال پی

 الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری

ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی

 ج – پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی

د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )

۱۲-  اصل مدل میلتون

اصول شش ماده ای  فروش و بازاریابی  و ارتباطات در ان ال پی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی